torsdag 25 juni 2015

Listigt

1. Var är din mobiltelefon? Jag har tom två stycken, en för jobbet och en privat. Båda ligger här och väntar på att någon ska ringa eller messa mig.
2. Var är din andra hälft? Här hemma hos oss.

3. Ditt hår? Är nytvättat för dagen. Jag är stor missbrukare av torrschampoo så när jag väl tvättar håret känns det extra bra.

4. Din mamma?
 Heter Ulla.

5. Din pappa?
 Heter Roland.

6. Det bästa du vet?
 Sommar och sol. Och att jag är mitt i detta.

7. Din dröm i natt?
 Kommer inte ihåg vad jag drömde i natt.

8. Din dröm/ditt mål? 
Min dröm är att köpa en lägenhet i Spanien där jag kan bli gammal.

9. Rummet du är i?
 Sitter i vardagsrummet aka Stora rummet aka TV-rummet.

10. Din hobby?
 Läsa böcker, resa till roliga ställen, ta långa promenader, träna på Friskis& Svettis.

11. Din skräck?
 Att drukna.

12. Var vill du vara om sex år?
 Gärna på en varm plats.

13. Var var du igår kväll?
 Då var jag hemma tillsammans med Peter Pan. Vi tog en långpromenad och pratade om livet.

14. Vad är du inte?
 Vältränad.

15. En sak du önskar dig?
 Att livet är snällt mot mig och de mina.

16. Var växte du upp?
 I skogen utanför Uppsala, på en gård med djur, skog och fält.

17. Det senaste du gjorde? Cyklade hem från jobbet.

18. Dina kläder? Blå klänning med vira prickar. Väldigt 50-talsaktig.

19. Din tv?
 Är svart och platt.

20. Ditt/dina husdjur?
 Har inga och har inga önskningar om några heller.

21. Din dator? 
En Lenovo, typ 2 år gammal. Funkar alldeles, alldeles utmärkt.

22. Ditt humör? 
Trött och lite ledsen.

23. Saknar någon? 
Saknar alltid min mormor och morfar.

24. Din bil?
 En gammal, silvrig BMW som hängt med länge nu.

25. Något du inte har på dig?
 Shorts. Det var många år sedan sist.

26. Favoritaffär?
 Gillar GAP, Banana Republic och Club Monacco.

27. Din sommar?
 Har inte börjat ännu men snart är det semester.

28. Älskar någon?
 Ja.

29. Favoritfärg?
 Svart, vit, röd och rosa.

30. När skrattade du senast? 
Imorse när min kollega C sa massa roliga saker.

31. När grät du senast?
 Igår när jag fick ett trist besked.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar