fredag 5 juni 2015

Vilken vecka

Vilken vecka det varit och än är den inte slut.

I måndags kom de äntligen, tre små tjejer. Vännerna N & H har fått den stora lyckan levererad till sig gånger tre. Ikväll får jag träffa dem så jag ska åka och hälsa på dem en liten stund.

I onsdags så hade vi återträff med oss som var på MSSU för två år sedan. Vi blev en liten men tapper skara som slöt upp och kunde prata av oss om jobbet och livet. Vi käkade musslor så det sprutade ut ur öronen.

Igår, torsdag, hängde jag med vännen A i Sumpan. Vi har det alltid så trevligt och jag känner mig lyckligt lottad som har en så fin vän i närheten. Det är så enkelt när man bor 1,5 km från varandra. Bara att poppa förbi eller skicka en fråga om att göra något spontant.

Snart är det helg och jag ser fram emot att:
  • Medverka i publiken på Ring så spelar vi. Fatta! Min barndom och nutid på en gång. Lisa & Co är på turné och sänder från Uppland. Vi ska vara där i god tid och förhoppningsvis får vi en av de åtråvärda platserna.
  • Fira Nationaldagen på taket av Mall of Scandinavia. Vännerna H & L har köpt ett hus högst upp taket. Ska bli spännande att få kolla in hur det är.
  • Träna på Friskis & Svettis. Älskar deras koncept.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar