tisdag 23 juni 2015

Så mycket bra att titta på

Det går just nu en hel massa bra saker på TV som jag vill se. Och så finns det miljoner med serier på Netflix dessutom. En favvo där är Modern Family som jag sett någon gång då och då men som jag nu sträcktittar på. Det är inte ofta som jag skrattar högt åt TV-serier men denna är verkligen en stämningshöjare. Fem säsonger finns det av den och jag älskar verkligen den här skruvade familjen.

På SVT sänder de också en hel hop med intressanta serier.

1. Our Girl
Engelsk tjej som tar värvning i armén.

2. Morden i Midsomer - en sommarklassiker. Otroligt att det finns några människor kvar i det landskapet.

3. Indian summers
Har inte kollat ännu men är nyfiken.
Uppdatering: Har sett första avsnittet nu och det var stundtals lite segt men jag hoppas att det tar sig. Bra skådespelare och vackra miljöer.

4. Frikänd
Norsk serie, bara det är intressant. Bedövande vackra vyer och mörka hemligheter.

5. Wolf Hall
Har inte kolla in den här ännu men snart så.


Så om det regnar mycket i sommar så vet jag vad jag kan göra i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar