fredag 19 juni 2015

Midsommarafton

Idag är det midsommarafton och vädret är... sådär. Det regnar lite då och då och det känns mer som september än juni. Min obsession kring vädret fortsätter som du kan se.

I alla fall, jag har haft en skön dag så här långt. Vaknade tidigt och gick till Friskis & Svettis till klockan 9 för att vara med på ett Corepass. Kom på efter en stund varför jag inte gått på det på flera år, det är så T R I S T. Visst, det är superbra att träna coremusklerna men det är verkligen dödstråkigt. Tog mig igen det med viss värdighet i alla fall och troligtvis kommer jag ha träningsvärk på underliga ställen imorgon. 

Resten av dagen har jag pysslat och förberett mig inför att vännerna kommer och hälsar på nu i eftermiddag. Vi ska laga mat ihop och bara vara. Skön dag trots det trista vädret. 

Trevlig midsommar till dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar