torsdag 18 juni 2015

Tre x saker jag tänker mycket på

1. Vädret.
Jag vet att jag inte kan påverka det alls men ändå så påverkar det mig så otroligt mycket. Jag vill ha sol och sommar. Inte regn och höstfeeling. Snälla, snälla, snälla, bli varmt snart!

2. SemesternDen känns sååååå långt bort och när hela ens Facebook-flöde fylls av glada semesterutrop så känns det som om jag är den enda i hela världen som ska jobba vidare ett tag till.

3. Hur gärna jag vill ha en lägenhet i Spanien 
Jag köper typ aldrig något till mig själv, alltså stora saker. Andra köper bilar, båtar, hus, lägenheter, vackra tavlor. Jag, not so much.
Och när vädret är som det är längtar jag ännu mer efter ett litet eget krypin nära Medelhavet. Jag kanske ska slå till i alla fall...


Som du kanske ser så kretsar typ hela mitt liv kring väder, ledighet och sol... Ska försöka ändra på det. Snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar