måndag 22 juni 2015

Midsommarhelgen

Midsommarhelgen har varit väldigt lugn och skön, precis så som jag velat ha den. Vädret har varit upp och ner och det känns inte som om att sommaren riktigt har bestämt sig ännu.

I lördags så cyklade jag in till Gärdet för att träffa vännen L. Vi tänkte ta en långpromenad men vädret satte stopp på det. Vi försökte ta oss runt men regnet var inte med oss. Efter att ha stått under ett träd halva tiden så bestämde vi oss för att det var bättre att dricka te hemma hos henne.

Igår söndag så var det den Internationella Yogadagen och de firade vi tillsammans med ett gäng glada människor på Golfängarna. Mia på Mias Yogastudio körde ett utomhuspass och det var hur skönt som helst att köra under bar himmel. Hon kommer köra varje lördagsmorgon på Golfängarna och om vädret tillåter och jag är hemma så kommer jag att vara där. Har kommit till en ny nivå när det gäller yogan så nu vill jag inte släppa det.

Må Bättre kör utomhus Zumbapass i Skytteholmsparken på torsdagar så det tänkte jag också gå på om jag är hemma. Älskar att träna utomhus!

På kvällen var vi hemma hos vännerna C & C i Bergshamra. Det var hur länge som helst sedan vi sågs men det kändes som vanligt. Härligt med människor som man bara kan hänga med utan att det är komplicerat på något sätt. Vi bestämde att vi skulle ses snart igen. Kanske i Båstad om vi har tur.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar