måndag 5 mars 2012

Jag finns fortfarande

Det har varit dåligt med uppdateringar på bloggen men här kommer en kortis. Jag har hunnit med att:

  • hänga med vänner och fd kollegor i Barcelona. Peter var nere och jobbade och jag hängde med. Lika underbart som vanligt. Att få träffa folk från när och fjärran och känna den spanska luften, jag blir lycklig. Traskade runt på gator och torg, handlade mat på Mercadona, käkade tapas på små ställen i någon gränd, solade näsan, kände varma vindar smeka min kind, krama vänner från alla möjliga länder. Jag är verkligen lycklig när jag är där.
  • basket, basket, basket. Gått på ganska många matcher, vissa vinner man, vissa förlorar man.
  • hänga med vänner hemma och hos andra. Ingen nämnd, ingen glömd...
Ja, kanske inte så spännande men i alla fall. Jag lever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar