söndag 21 februari 2010

Blir inte riktigt som man tänkt sig

Hur gärna jag än vill planera och ha koll på vad som händer så inträffar det alltid saker som ställer saker på ända. I fredags ringde mamma och sa att pappa låg på hjärtintensiven med en förmodad hjärtinfarkt. På en gång kändes det som att alla planer och egna bekymmer försvann. Tankarna snurrade runt och min helg blev inte riktigt som jag tänkt mig.

Vi har varit på Ackis i helgen och pappa mår bra efter omständigheterna. Vi köpte med oss tidningar och godis som uppskattades. Vi hoppas på att han snart får åka hem igen.
Håll tummen för att allt får bra för honom!

4 kommentarer:

  1. O fy sjutton... Verkligenheten knackar på lite väl brutalt ibland. Håller också tummarna!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Usch, stackare. Jag håller tummarna att han snart är pigg igen.
    Kram!!

    SvaraRadera
  3. Det ser ljust ut för honom. Men håll tummen ett tag till, snälla!

    SvaraRadera
  4. Huvaligen va ruskigt vännen. Håller alla tummar vi har i vår lilla familj. Kramar till dig och till far din

    SvaraRadera