söndag 7 april 2013

Detox is ongoing

Nu har jag detoxat i snart en vecka. Började den 1 april. Jag brukar göra det en till två gånger om året för det känns så bra.

Första dagen är det inga problem men så kommer dag 2 och 3 och 4 och 5... Då är det inte lika problemfritt. Huvudet spränger och värker och humöret är...ja vad ska man säga, skiftande. Ett lätt illamående la sig över hela veckan och det är först nu som jag känner mig okej igen.

Fatta vad mycket skit som måste lämna kroppen i och med det här. Värst tror jag att det är med kaffet, att det är det som gör att jag har sådan huvudvärk. Nu är inte jag någon stordrickare men en kopp om dagen blir det nog i vanliga fall. Vill inte ens fundera på hur det skulle vara om jag drack mer.

Den här gången tänkte jag köra 6 veckor så den 13 maj får jag dricka kaffe igen. Det är det som jag saknar mest. Idag på F&S var det en kvinna som stod och drack kaffe i min närhet och jag kände doften, och vilken doft...Så ljuvligt. Men det är bara att härda ut och köra stenhårt på min kur. Bort med allt skit i kroppen. Jag vet att det blir bra, snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar