måndag 29 april 2013

En ny vän

Idag har varit en händelserik dag, på flera bra sätt.

Först lämnade jag in min silverpil på service. Firman har gratis cykelservice en gång per år och då gäller det att passa på. Växlar justeras, däck pumpas, bromsar fixas och så vidare. Skönt att få cykeln tillfixad av ett proffs. Riktigt bra förmån tycker jag.

Sen fick jag hämta min nya superlätta och supersnygga laptop. Jag som har väntat och väntat och väntat, men nu har jag den i min hand. En Lenovo X1 Carbon. Den är superlätt och supersnabb. Vilken skillnad mot   tidigare datorer. Lyckan är stor. Och så har den touchskärm, det är coolt. Känns konstigt att peta på skärmen och det är okej att göra det. Hoppas på att vi kommer trivas ihop.

En bra dag helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar