torsdag 25 april 2013

My days in Redmond

Jag har tillbringat den senaste veckan i Redmond, Seattle för att uppfyllas av information och hejjaramsor över hur bra firman är. Och en hel del training av olika sätt och slag. Publicerar lite bilder så du kan se hur jag har haft det.

Första dagen på kursen var det en del sitta och kika på bilder. Men vi fick sitta i grupper och jag fick en bra grupp! Vissa har jag hängt ihop med hela veckan.

Man har en egen shop där det finns många fina saker att köpa...

Fina saker var det...

Visst ser vi inspirerade ut...

Här sitter jag

Fina träd i experince studio
E
Mina nya kompisar
Och så handlade vi lite...
Och lekte lekar

Och åt goda saker

Sen behövde vi vila litegrann


Eller kika på en fisk

Vi hälsade på Laura Palmer i regnet

Eller så kunde vi rösta på någon brutta


Det finns massor med restauranger, fotbollsplaner, basketplaner, gröna ytor på Campus.

Ett av de experience center som MS har på sitt campus. Trevligt att snosa runt en stund i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar