onsdag 7 oktober 2009

Linda goes Vattenfall

Ja då var det slut på hemmalivet. Idag skrev jag kontrakt med Hammer & Hanborg och ska börja som konsult på Vattenfall om 1,5 vecka, den 19 oktober.

Jag är så otroligt tacksam för att jag har fått denna möjlighet att vara hemma och vila upp mig. Har inte haft tråkigt en sekund utan haft chansen att träffa alla min vänner, resa massor, umgås med Peter, läsa, sova, gå på museum. Livet har varit otroligt bra.

Nu börjar ett nytt kapitel i mitt liv och jag känner mig taggad till tusen att göra ett bra jobb och lära mig massor med nya saker. Och träffa massa nya människor.

Livet är bra!

4 kommentarer:

  1. Härligt grattis till både det gamla och nya livet!

    SvaraRadera
  2. Grattis till nya jobbet.
    Vi saknar dig här.
    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Tack vänner!
    Karin, hälsa alla glada! Jag saknar er också (i alla fall nästan alla :-)) )
    Kramisar

    SvaraRadera
  4. Grattis till det nya jobbet. Du har verkligen passat på och njuta av din "ledighet".
    Ska bli kul och ses på tjejmiddagen nästa vecka.
    Kram Carina

    SvaraRadera