söndag 18 oktober 2009

Sista timmarna

Ja nu är det bara 16 timmar kvar på min ledighet. Det har varit skönt att vara arbetsbefriad och ändå få sin vanliga lön, hur många har det så bra? Jag har haft några sköna månader, 4 ½ månad tom, och de har gått fort!

Vad har jag då gjort under dessa månader som satt spår i min hjärna?
  • Jag har besökt Rom, Umbria, Toscana, Paris, London, Ascot, Windsor, Peking, Madrid, Karlskrona, Åhus, Båstad, Torekov mm.
  • Träffat jättemånga trevliga vänner som sagt så många härliga & uppmuntande ord till mig.
  • Varit på museum & olika utställningar
  • Cyklat & promenerat i massor
  • Rensat, städat, bakat, fixat, målat om hemma hos oss
  • Druckit massor med kaffe & läst böcker i stora travar

Jag har haft det alldeles förträffligt men som jag skrev i mitt avskedsmail till alla härliga människor på Ericsson:

"Everything has a beginning, Everything comes to and end"

Nu börjar nästa kapitel i min bok, det ska bli spännande och se vad som står här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar