tisdag 13 oktober 2009

Och så lite shopping...

Idag har vi varit ute och shoppat lite i ett stort köpcentrum i närheten, Centro Norte. Det var som Barkaby, Kungens Kurva & Kista Galleria på ett ställe. Allt fanns och lite till.
Jag inhandlade en del saker så klart; lite spansk musik (Spotify i all ära men allt finns inte där), en kofta på Zara och ett halsband på Sfera.

Har även varit på min favoritmataffär Mercadona och handlat de obligatoriska matvarorna som ej finns i Sverige (eller inte lika goda i Sverige i alla fall); Fruta y Leche, olika korvar som är extra picante och torkad tonfisk. Nu fylls min resväska kan jag lova.

Har sedan suttit på takterassen med lite dricka och oliver och solat min bleka kropp. Hörde att det var snö i Stockholm så det känns extra bra att ha värme just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar