torsdag 8 oktober 2009

Soliga Solna

Ännu en dag med sol i Solna. Jag är så glad och lycklig att solen skiner och skiner och skiner. Allt känns så mycket lättare och gladare då.

Idag ska jag passa på att läsa massa tidningar, böcker, sortera papper och ringa lite samtal som jag skjutit på. Helt plötsligt känns det väldigt angeläget att ta tag i alla de där sakerna som jag skulle göra sen men som tidpunkten nu kommit till.

När jag tittar tillbaka på vad jag har gjort dessa månader av frihet känner jag mig nöjd, mer än nöjd tom. Jag har varit en slappo, vilket jag behövde stundtals, men jag har också varit en activo, jag har gjort massor med saker. Detta är verkligen något som alla borde få göra, ha några månader av ledighet. Sen passar det vissa bättre än andra, och du måste även kunna njuta av att vara ledig. Detta är något som jag har valt, att njuta och se detta som något positivt.

Livet är bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar