söndag 7 februari 2010

Shopping

Jag sitter här hemma och planerar vad jag ska köpa i USA när jag åker dit i mars. Jag har ju mitt nyårslöfte att inte shoppa massa onödiga saker men planerade inköp är okej, och att det är ngt som jag kan motivera.
Det som står på listan nu är:
  1. Ett par MBT-skor. De kostar ju över 2000 pix här i Sverige men runt 700-800 i USA. Har hittat dessa som du tex ser på bilden här brevid som är okej, inte snygga men i alla fall inte gräsliga heller. Det finns lite mer att välja på dessutom.
  2. Ett par UGGs. På Woodbury Outlet finns en outlet för UGGs så då kan jag tänka mig att köpa ett par. De kostar också 2000 pix här hemma men det är en tredjedel av priset i USA. Fattar inte att det kan vara sådan skillnad.
  3. Ytterligare ett par skor, jag behöver ett par nya aerobicsskor. Ska kolla in och prova lite här hemma och sedan försöka hitta ngr liknande i USA. Jag håller tummen!
Många skor blev det visst... Men det behöver jag, eller hur :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar