tisdag 27 september 2016

Tur till Gävle och lite Weeping Willows på det

I helgen tåg jag tåget till Gävle för att turista och kolla in Weeping Willows (igen). Med mig denna gång hade jag en syster och en kompis till henne. 

Vi bodde på Clarion Winn och det låg bra till mitt i stan och var helt okej, Personalen i repan och i restaurangen var väldigt trevlig och det är verkligen plus! Jag gillar att mötas av glada människor.

Överallt stod det bockar som vi självfallet var tvungna att kolla in.


Och så blev det kväll och det blev dags för konsert. Vi var där ngn timme innan och självfallet så ställde vi oss längst fram på en gång. Stor lycka.


Låtlistan var lång och bra


Ser ut som om att Magnus boxar Ola på kinden men jag tror inte att det var riktigt så.



På söndagen vaknade vi tidigt som vanligt... Och då hade vi gott om tid att äta en lång och stadig frulle i matsalen

Bler bockar...

Vi promenerade runt i stan och det fanns mycket vackert att se

Dubbelallléen var mäktig



Gunder Hägg




Gamla Gävle.Vackert och pittoreskt.



En bock till!



Och så klart ännu en.
Tack och adjö för denna gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar