måndag 26 juni 2017

Veckans träning

Hur går det nu med den där träningen? Jo, tackar som frågar! Efter mina 3 veckors sjukdom körde jag sakta, sakta igång igen och kände att kroppen inte riktigt svarade som jag ville. Jag kände mig trött och orkeslös men jag har kämpat på. Nu är jag inne på min tredje vecka efter sjukdomen och det börjar kännas bättre och bättre.

Här kommer min träning för den här veckan.

Tisdag - zumba - Done
Fredag - Styrka i källaren - Done
Söndag - Styrka i källaren -> blev 90 minuter Yinyoga på lördagen istället - Done

Jag har dessutom fått Veckans Utmaning av bästa PT:n Monica. 21 km jogg, promenad, simning, cykling, rodd ska klaras av under veckan. Det känns inte så jättesvårt men det är en morot att köra igång igen. Idag, måndag, har jag klarat av 6 km promenad/jogg så nu är det "bara" 15 km kvar. Eventuellt hinner jag med lite rodd imorgon innan zumba så jag kan räkna av från mina 21 km.

Sen går jag mina vanliga 10.000 steg också men de räknar jag inte in i de här 21 km, utan det gör jag av bara farten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar