söndag 2 juli 2017

Fina tassar

Jag har inte svart bälte i att ta hand om mina fötter. Man kan säga att jag är rätt dålig på det. Och eftersom jag går så otroligt mycket är det ännu sämre att jag inte tar hand om dem. Så några gånger per år går jag och fixar dem hos någon som är lite bra på det och en sådan dag var idag.

Hade fått tipset att gå på ett ställe i Solna C och det gjorde jag. Det var väl... sådär. Men är det billigt så får man räkna lite med att det är som det är. Tjejen som jag hade var gullig men jag är tveksam om hon har någon utbildning. Men hon fick jobba på en del med mina något torra och hårda fötter och det är bättre i alla fall. Nu vågar jag ta öppna skor imorgon på jobbet.

Jag är tydligen helt ute för jag valde ett ljust nagellack och det var det inte någon annan som gjorde. Det var starka rosa färger som gällde bland de andra kunderna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar