söndag 3 september 2017

Magnus Carlsson och lite surprise

Månadens sista kulturupplevelse blev en Magnus Carlsson konsert, också denna på Mosebacke. Och denna gång tillsammans med glada vänner som nästan var lika taggade som jag var. Men vara nästan!

Jag har ju sett den här konserten några gånger nu men jag gillar ju Magnus och den blir bara bättre och bättre! Gillar som sagt Mosebacke dessutom, det är en fantastisk plats att vara på. 

Efter ordinarie konsert så hoppades vi på några trevliga extralåtar och till min glädje och förtjusning så kom Weeping Willows killarna ut på scenen istället för ordinare band. Det var helt G A L E T! Och jag blev lite galen, av glädje! Kvällen kunde inte bli bättre när de dessutom körde We´re in different places som är min favvo big time. Självklart avslutades konserten med Broken Promise Land som sig bör.  

Vilken fantastisk kväll och vilken fantastisk avslutning på månaden augusti som jag ger högst betyg för. September, du har mycket att leva upp till nu!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar