söndag 12 november 2017

Veckans träning

Wips så har det gått en ny vecka och jag har faktiskt hunnit med att träna några gånger trots att jag känt mig seg och på väg att bli sjuk. Men det har funkat hyfsat bra i alla fall.

Två zumbapass, ett yogapass och så PT-passet. Det är bra utdelning för min del.

Dagens PT-pass innehöll följande:

  • Omvänd armhävning i TRX bandet (12 reps)
  • Sittande på underbenen, dra gummiband ner som en omvänd armhävning. Detta för att koppla på skulderbladen ordentligt. (12 reps)
  • Ligga under en stång och dra sig upp mot den (12 reps)
  • Stå med ryggen nära mot väggen och bumpa tunga bollen med handtag mot väggen (12x2)
  • Tunga marklyft (30 - 35 - 40 kilo x 12 gånger). M Y C K E T teknik här för att klara av det.
  • Köttbullen med pinne (30 sekunder x 2)
Bra pass! Roligast var marklyften. Jag kände mig stark och jag vet att jag har bra teknik. 

Nästa vecka ska jag träna följande:

Tisdag - zumba + lite styka
Onsdag - styrka i källaren 
Lördag - styrka i källaren
Söndag - PT-pass

Sen om det blir lördag eller fredag får vi se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar