måndag 19 april 2010

Administration

Ikväll är det den stora ADMINISTRATIONSkvällen. Jag har laddat upp med mängder av kvitton som jag ska skicka hit och dit för att få pengar från olika håll. Jag är rätt lat när det gäller sånt här och förstår, nästan, politikerna som har haft svårt att fixa med sina deklarationer. Kvitton är trist!

Men det är desto roligare när kulorna trillar, det blir några sköna tusenlappar som får gå direkt in på sparkontot.

Och ja, jag håller fortfarande på med min trista-inte-köpa-massa-onödiga-saker-projekt. Det går lättare och lättare och numera tänker jag inte ens på det. Jag går inte in i köpcentrum/affärer om jag inte behöver det, jag slänger alla fantastiska erbjudanden som kommer med posten/mailen utan att ens titta på dem, jag tar med mig min egen kaffemugg på morgonen! Känner mig stolt och mycket rikare än i december!

Nu är det Vetenskapens värld på SVT2, det måste jag kika på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar