söndag 20 juni 2010

Bröllopet

Ja då har jag varit med om ett kronprinsessbröllop av stora mått. Vackert och inte ett öga var torrt. Vi hade väldigt bra platser, allra längst fram vid staketet men så var vi ute i god tid. 3 timmar satt/låg/stod vi där för att få en se dem, Vickan och Danne. Men det var det värt. Hela stan var glad och alla trevliga mot varandra. Tänk vad lite kärlek kan göra för folket.



Förtruppen med ett gäng scouter som alltid är redo

Glada bröllopsgäster, mitt på Strandvägen

En tjusig katt stötte vi på vid Nybroplan

Vackra och glada Vickan. Tror hon vinkar till just mig

Danne fick öva på prinsvinkningen i ungefär 7 km

Cool kille, mitt i vimlet

Vi var runt en halv miljon som vill kolla in de lyckliga tu

Vacker vy

Vad kikar de efter?

Poliserna hade gått på charmkurs och Polis Lasse pratade glatt med scouter som blev trötta i benen. De fick vänta lika länge som vi.

En annan prinsessa

Massa musik med stiliga killar & tjejer i uniform
Nu när ni ska flytta in nästgårds, Vickan och Danne, är ni välkomna hem till oss. Passar det på onsdag? Jag kan bjuda på schysst käk och en god efterrätt. Välkomna! Har ni portkoden?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar