söndag 20 mars 2011

Amazing Race

Jag älskar att resa. Det är det roligaste jag vet. Upptäcka nya saker, ställen, mat, människor.

På TV finns det ett program som heter Amazing Race, det är det ultimata resprogrammet. Du följer olika lag som åker runt i världen och gör olika uppdrag. De som tillslut är kvar och vinner hela baletten kammar hem 1 miljon dollar. Inte illa!
Skulle den showen komma på svensk TV skulle jag allvarligt fundera på att ställa upp. Inte för att vinna en massa pengar, men för att vinna massa nya erfarenheter.

Snälla SVT, kan ni inte köra en säsong av det istället för alla andra knäppa program som gör!

1 kommentar:

  1. Kan bara hålla med. Det är ett fantastiskt program. Jag o Tes brukade ofta prata om att ställa upp om de kom till Sverige. Ska se till att börja kika på de igen jag oxå. Kramar till dig från mig

    SvaraRadera