söndag 29 april 2012

Premiär på Mälarpaviljongen

Och nu har den kommit, våren alltså. Jag tror att jag vågar säga det. Överallt så knoppas och grönskar det. Lyckan är stor och jag känner att energin åter är på väg tillbaka till mig. Livet blir så mycket roligare med ljus , sol och värme. Konstigt att det kan påverka så mycket.

Jag har premiärsuttit på balkongen idag på förmiddagen. Med en stor hög med tidningar och en kaffe. David Bisbal som sjunger om hjärta och smärta. Mycket skönt och avkopplande.

Nu på eftermiddagen har det blivit en premiär till, besök på Mälarpaviljongen. Årets första besök och det var lika trevligt och mysigt som vanligt. Som sällskap hade jag fina Shirley. Tänk att vi känt varandra i över 10 år nu, otroligt vad tiden går fort.

Lite blommor som verkade gilla solen lika mycket som jag

Precis brevid kassan fanns den här vackra skapelsen.

Det var inte helt fullt men ganska mycket folk hängde här. 

Och så fina Shirley som njöt av solen och livet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar