onsdag 4 juli 2012

Tisdagskul

Det känns att det är sommar och snart semester. Det är många roliga saker som händer nu. Men det är så som det ska vara, fint väder lokar till roliga saker. Det här gjorde jag i tisdags efter jobbet.

Hängde på Piren med fina Marie och så kom Peter Pan förbi. Det var några tappra och modiga som badade, precis framför restaurangen. 

Innan Piren var jag med några kollegor på den lokala puben runt hörnet. M ska sluta på vårt jobb den här veckan så det känns lite vemodigt men väldigt roligt för henne. 
Fotot har jag snott från C.

C & M ser lite frireligösa ut. Kanske ber de till högre makter att vädret blir bra nu när det snart är semester?

Mina fina, fina vänner från Ericsson. Vad jag saknar er. Hoppas att vi ses snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar