torsdag 25 juli 2013

Njuter av sommaren

Om vädret var kallt och burrigt i tisdags så var det desto bättre igår, onsdag. Solen sken och det var jätteskönt ute. Tom jag tyckte att det var bra tryck i värmen.

Förmiddagen var jag hos Sofia på Hudvårdshörnan i Sumpan och fick en härlig ansiktsbehandling. Nu har jag finfina ögonbryn och ögonfransar. Och en hud som lyser. Det är häftigt att gå därifrån och känna sig extra fin.

Och på kvällen så träffade jag J för att en lång och härlig sittning på Mälarpaviljongen. Vi satt i solen och bara njöt av livet och det vackra, vackra Stockholm. Massor med folk som hängde där och stämningen var på topp som vanligt. Håller tummen för att vädret blir lika fint idag, då kanske jag tar mig en tur dit igen.

Några av de saker som du kan handla på Mälarpaviljonen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar