tisdag 2 juli 2013

Slottsweekend på Rånäs Slott

I julklapp fick Peter Pan och jag en weekend på Rånäs Slott i vackra Roslagen. Jag har väl varit sisådär 10000 gånger i Rånäs men det var några år sedan sist. Och på slottet har jag också varit, men det var innan det blev uppfixat och omvandlat till ett flådigt ställe för oss storstadsbor som vill komma ut i naturen.

Det ser ut som om det var superdåligt väder men det var det inte. 

Utsikt från vårt rum, högst upp i ett av tornen. Bästa utsikten tycker jag.

Och bästa rummet fick vi dessutom.
Om du går in på deras hemsida så kommer du mötas av en bild på vårt rum.

Här nere bubblade och badade vi hela eftermiddagen

Min egen badpojke

Vackert, vackert

Och god afternoon tea hade de. Fanns mycket att välja på så det gjorde vi.

2 kommentarer: