onsdag 2 juli 2014

Dagens tips: Jumperfabrikens rea

Igår började Jumperfabriken med sin stora rea. Och jag hängde på låset för att kunna köpa de kläder som jag har spanat in hela våren men varit för snål för att köpa.

När det vankas 50% rea så slog jag dock till. Och det blev en hel del. Jag köpte två klänningar, en kjol, en tröja och en kofta. Hoppas på att få det levererat den här veckan och att det passar.

Bland annat så köpte jag den här klänningen som du ser här till vänster. Hur söt som helt och med en kofta kommer den bli toppen att ha på sig när man glider runt i sommarvärmen.


Uppdatering: Och paketet har redan kommit fram. Vad snabbt det gick. Wow! Efter lite provande har jag bestämt mig för att absolut behålla klänning på bilden, en kofta och en kjol. Lite oklart om jag ska behålla en tröja och en klänning. De passar rätt okej men var inte kärlek vid första provningen. Ska fundera lite på dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar