fredag 6 januari 2017

Sjukstuga

Första veckan på året blev inte riktigt som jag trodde och hoppats på. I min plan ingick jobb, träning och trettondagsaftonsfirande som vanligt på Le Pot. Men istället blev det jobb och sjukstuga. Redan på måndagen kände jag mig risig och det blev bara värre och värre.

Som tur var hade vi halvdag igår, torsdag, och jag kunde åka hem efter lunch. Hosta, snorig och allmänt trött i kroppen. Och halsen har smärtat hela veckan.

Idag har jag inte gjort något alls utan legat i soffan och vilat hela dagen. Det är skönt att det var en ledig dag för jag tror inte att jag klarat av att jobba. Om jag känner mig bättre? Nja, lite kanske. Det blir till att vila hela morgondagen också. Tråkigt men det är bara att gilla läget. Sängläget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar