lördag 29 maj 2010

Jag har syndat...

Idag har jag syndat. Jag har mitt köpfria år som innebär att jag inte ska köpa massa onödiga saker, helst inte några saker alls (med undantag Ullared och NY så klart, ingen regel utan undantag). Det är för att hålla mig borta från köpkaffe, glassiga magasin, roliga armband, fina ljuslyktor osv.

Idag slank jag dock in på H&M för att inhandla nya strumpbyxor (det är ngt som är HELT nödvändigt när man har så vita ben som jag har, jag vill inte skrämma slag på folk runtomkring mig) och vips... så hittade jag en kofta och en top. Visst de var väldigt billiga men det är inte ngn ursäkt. Jag ska bättra mig. Förlåt!
Topp som kostade 50 spänn. Snygg till smala svarta eller vita Capribyxor. Så fort det blir sommar vill jag klä mig i ränder, älskar den marina looken.
Sval och skön cardigan. Jag köpte den i blekrosa som jag älskar. 99 spänn kostade den. Finns i minst 5 olika fäger så gillar man inte rosa kan man säkert hitta en annan härlig sommarfärg som passar bättre.

2 kommentarer: