söndag 18 juli 2010

Eclipse

Efter att haft sol i mer än 3 veckor kände jag för att krypa in i biomörkret. Jag har en förkärlek för att gå på bio mitt på dagen och helst själv. Idag var en sådan dag.

Jag och ungefär 9 personer till såg senaste Twilight-filen i salong Sickan nu på eftermiddagen. Det var gott om plats med andra ord och väldigt still. Kändes nästan som att vara ensam i biosalongen iom att vi alla satt utspridda.
Om jag gillade filmen? Ja det gjorde jag och jag visste redan innan att jag skulle gilla den. Böckerna är bättre men jag tycker att filmerna är bra gjorda de med.
Nu väntar jag bara på nästa film!

1 kommentar:

  1. Visst kändes det att det var läge för ett break i sommarvärmen. Jag och Annelie var också på bio i går em. Eftersom det vi inte är Twilightfantaster blev det en matinéfilm i form av Robin Hood istället.

    SvaraRadera