söndag 3 april 2011

Kalasigt

Jag har idag haft kära släkten på besök här hemma. Mat & fika bjöds det på. Vi får hoppas på att alla blev mätta och glada. Lite bilder från detta event.

Första paketet var en fin målning som L gjort till mig. Den föreställer mig med ett par solglasögon i handen. Hon vet att jag gillar att vara där det är soligt. Bra tjej!


L tycker att det är mäkta roligt att fotografera. Här är det ett gäng som ställs upp på rad inför fotograferingen.


E gillar mesta att snosa runt.


Glada tjejer.


Denna vackra påskkorg har mamma gjort till mig. Den pryder nu vår balkong.


Tavla från Peter som han dessutom spikade upp imorse. Det kallar jag service.


Små söta hus från Cult Design som L valt ut till mig. Tackar!


En fyrkantig vas, denna också från Cult Design. Cool.


Frukt och fruktkorg från Malin. Precis vad jag önskade mig.


Av farmor fick jag denna vackra orkidee. Älskar den!!

Sen fick jag även lite pengar av mormor och lotter av mamma & pappa. Pappa hade dessutom köpt en Georg Jensen skål till mig som är väldigt snygg. Dock hade han redan köpt en likadan till mig för ngr jular sedan :-) Vi får hoppas på att han kan byta den.

Tack alla snälla & goa för mina fina presenter! Och för en trevlig söndag så här i början av april.

1 kommentar:

  1. Åh vilken mysig dag ni verkar haft o va fina saker du fick! Din familj verkar ha koll på vad du gillar. De får gärna komma på kalas hos mig oxå. ;) Nästa helg kommer vi. Tjohoo. Kramar

    SvaraRadera