måndag 25 april 2011

Påsklov

Har tillbringat fyra lata dagar och firat påsk. Eller firat och firat... Jag har inte ätit ett enda ägg, inte tänkt på varför vi firar påsk eller skänkt godis till ngn liten häxa. Jag har bara njutit.

Under dessa dagar har jag i alla fall:
  • varit på Friskis & Svettis två gånger (aj aj aj säger mina armar & axlar)
  • varit på Mälarpaviljongen två gånger, hurra nu är det vår
  • träffat Maria, Ulrika & Karin för att grilla och snacka
  • cyklat en halv dag till olika ställen i min närhet
  • träffat Cicci & Calle
  • fikat i Ulriksdals slottsträdgård
  • läst ett par böcker
  • och så har jag självklart varit ute en massa i solen. Min näsa har intagit en snygg röd färg. Som det bör vara.
Hoppas att du har haft en lika härlig och stillsam påsk som jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar