söndag 5 juni 2011

Tripp till Skåne

Malin och jag passade på att åka till mormor i Skåne när vi nu har några dagar ledigt. Vi hann med både det ena och det andra och en hel del vila. Det är så tyst hos mormor. Tror att jag blir extra trött bara av det. Lite bilder från våra trevliga dagar i vackra Skåne.

Åhus är så vackert att man blir mållös. Gamla hus i vackra färger.
Skånelänga i Åhus

Helge å, utsikt mot den lilla hamnen

Vin & Sprit-fabriken

På promenad längs ån i Åhus

Fotbollsgolf i Rinkaby

Gissa vem som vann?

För att hitta Prinsen måste man kyssa många grodor

Tycker om lyktor. Dessa gillade jag i massor.

På Solhaga hade de mängder med fina utemöbler. Blev himla sugen på att köpa en och annan soffa.

Vackra blommor

Krukor i mängder av former och färger.

Man måste ju provligga

Vill ha, del I

Vill ha, del II

Vackra lampor

Ska ha sådana här i min trädgård

Om man får många på besök
Inte äta flugsvamp
Snygg modell

Ännu ett litet konstverk

Fin dekoration

Vackra krukor & blommor

2 kommentarer:

  1. grrrr kan inte lämna kommentarer om jag inte väljer anonym...
    Hur som helst fina bilder i detta och förra inlägget -var ligger solhaga? Jag vill också bli inspirerad!

    SvaraRadera
  2. Oj vad hemlig jag var då...
    Johanna H ;)

    SvaraRadera