söndag 18 december 2011

Helgen

Och så var den här helgen över snart... Dagarna går så fort. Jag har i alla fall gjort det här:
  • hängt i Solnahallen för att tittat på basket. Solna Vikings damlag spelade en tämligen usel match men reste sig och vann tillslut. Och tur var väl det... Basket är himla kul att titta på, synd att inte fler vet om det. Vi var hela 102 åskådare där i fredags. Träffade Maria och Carlos där. Det var kul att träffa på dem där.
  • grattat pappa som fyllde år. Vi köpte 2 goda tårtor som vi tog med oss till honom. Hela tjocka släkten kom, förrutom Malin då. Lovisas dansuppvisning till Manboy var annars en höjdpunkt. Fantastiskt roligt att se och höra.
  • slagit in alla mina julklappar. Nu är de förpackade i fina papper och väntar bara på att få öppnas. Jag brukar handla rätt mycket julklappar men i år har jag tagit det lite lugnt. Inte riktigt lika många den här gången.
  • tagit fram de tomtar som ska vara framme nu till jul. Nu är de uppställda och sprider julglädje. Lagom många är de dessutom... i alla fall i mitt tycke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar