tisdag 21 oktober 2014

En kort hälsning från over here

Jag har varit här i 3 dagar nu och det känns som en halv evighet. Så mycket har hänt och jag har sett så mycket. Mött en del intressanta människor och en del mindre intressanta.

Jag har hunnit med att handla lite för mycket saker för vad som är nyttigt och får plats i väskan. Det blir ett senare problem.

Jetlagen har fungerat bra hittills. Jag har lyckats sova till halv 6 varje dag och det känns bra. Men så var jag rätt trött när jag åkte iväg också. Tar en natt i taget och hoppas att det ska fungera finfint.

En hälsning till dig som läser detta därhemma. Skriv gärna en rad vad du gör, så bli jag glad.

1 kommentar:

  1. Här kommer en hälsning från Sumpan. Gjorde ett besök på Cava baren igår. Längtar redan till nästa visit. Personalen är precis så där lagom trevliga/avslappnade som jag gillar. Cavan var nog trevligast av allt�� kram från A

    SvaraRadera