måndag 27 oktober 2014

Resan till Los Angeles

Jag har varit i Los Angeles en vecka och gått kurs. Många långa dagar men bra dagar. Vädret har varit toppen säger de som har varit utomhus. Det har inte vi varit. Vi började klockan 8 och slutade runt kl 6 på kvällen. Jag hann ut några minuter på lunchen men det var allt av solen som jag såg.

Som tur var hann jag få lite sol under helgen som vi tillbringade i Santa Monica. Där hann jag med att shoppen en hel massa också. Bara väldigt viktiga saker hann jag shoppa.

Min klass när vi har tagit "examen"

På lördagen innan kursen börjat. I Santa Monica.
 
Inte så många som tränade just då jag var där

En tur, någon?

Jag ställde skorna på stranden i någon timme

Bara att lära sig att älska och leva det

Massa god mat och mellis fick vi under veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar