fredag 8 april 2016

Trevlig vecka

Vilken trevlig vecka det här har varit!

I måndags fyllde jag år och det firade jag med att bli ”kidnappad” på stan av bästa, bästa vännerna. Jag fick umgås med människor som jag verkligen tycker om och fick äta god mat på Mattias Dahlgrens Matbaren på Grand Hotell. Mycket trevligt ställe och god mat så klart. Vilken tur jag har som har så fina vänner som vill umgås med mig.

I tisdags så var det dags för middag på kvällen tillsammans med min grupp här i Sverige. Vi är ju inte så många men att få till att hela teamet samlas är inte det lättaste. Vår chef var med och vi fick avnjuta lite mat på Edsbacka Bistro. Det är schysst mat och en schysst miljö där.

I onsdags var jag på Grill tillsammans med mitt projektteam och det var också trevligt. Vi var 13 personer som hängde där tillsammans och käkade mat. Jag har inte varit på Grill på länge men det är sig likt.

Frågan är nu hur jag ska toppa det här resten av veckan? Jo, jag vet! Jag drar till Österrike och Alperna över helgen. Det verkar vara en kul aktivitet. Vi får se vad man kan hitta på för kul där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar