tisdag 27 december 2016

Tillbaka igen

I höstas tappade jag bort lusten att skriva och blogga här på Råsundaliv. Jag vet inte varför men ett långt uppehåll blev det i alla fall. Under de här 2,5 månaderna har jag hunnit med att resa till Frankrike, till Åland och till Los Angeles. Jag har jobbat massor med timmar, jag har umgåtts med vänner och familjen. Jag har dansat och tappat lusten att dansa och hittat lusten att dansa igen. Allt verkar gå upp och ner. Jag har provat nya pass på Drivkraft och gillat det. Jag har promenerat en massa. Jag har varit på julbord med mitt gamla projekt och jag har varit och spelat boule med mitt nya projekt. Jag har varit på teater ett par gånger och jag har firat Anna som fyllt 40 år. Jag har sett snön komma och sedan försvinna.

Nu tar jag nya tag och ska försöka skriva lite mer och lite oftare här. Glömma bort att 2,5 månad inte är dokumenterat här på bloggen men sånt är livet.

2016, nu är vi snart i mål och 2017, snart kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar