tisdag 27 december 2016

Träningen går bra

Nu i december tog jag tag i träningen igen efter att varit lat/bortrest/sjuk under november, då det tyvärr inte blev så många träningstillfällen. På något konstigt sätt så går jag inte dit och då blir det motigt att börja igen och så blir det en ond spiral. För jag vet ju att när jag väl är där så tycker jag att det är kul och härligt. 

Jag älskar mitt gym Drivkraft här i Solna för jag känner mig alltid så välkommen där. Det är alltid någon där som man kan snacka med och det är härligt. Jag har mest varit på zumba och yoga men jag har även tagit steget in i gymmet och in på passen Bodyvive och CXWork. Det känns bra och det känns skönt att jag blir starkare i kroppen för det behöver jag. Speciellt ryggen pajjar när jag inte sköter mig och det är så jobbigt. 

Nu har jag 3 gånger kvar för att komma upp i 90 tillfällen på gymmet. Det kanske inte låter mycket men det är bra för mig. Sen har jag varit zumba och yoga på andra ställen och de räknas inte.
Nu kör vi!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar