torsdag 29 december 2016

Vinst varje gång

Idag kom jag upp till de 90 efterlängtade träningstillfällena på Drivkraft! Det var bra härligt att sätta dit sista stämplen och känna att japp, jag gjorde det! Sista passet det här året på gymmet blev just ett gympass men med vissa inslag av yoga på slutet.



Var 18:de träningsstämpel får man ett pris, och jag har inte plockat ut ett enda pris så det blev lite av julafton för mig. Det blev en väska, en mössa, en maträtt, ett PT-tillfälle och en värdekupong. Roligt att man får lite uppskattning och det är en liten morot att träna på.

Nästa år får jag sätta upp ett nytt mål, kanske ska jag ha lyckats genomföra 90 pass innan november månads slut? Vi får se hur det går. Jag är nöjd i alla fall och lite starkare och smidigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar