fredag 8 oktober 2010

I helgen ska jag...

... gå på bio. Har biocheckar som går ut, typ imorgon... Varför är jag så seg? Men de får INTE brinna inne. 


... gå på Hus & Hem mässan i Älvsjö. Det brukar alltid vara kul att kika vad som är inne just nu. Lovar att ta massa kort och lägga upp här på bloggen.



... sova en massa... Det behöver jag. Är sååååå trött just nu. Får för lite ljus tror jag.


... gå och få ansiktsbehandling hos världens bästa Sofia i Sumpan. Det är en höjdpunkt. Ngn som pysslar om bara mig i 90 minuter. Så skönt!


...köra ett hårt pass på Friskis & Svettis, det blir Skivstång Kondition med Ola. Förra gången jag tränade för honom låg jag utpumpad på golvet i slutet av passet och han undrade om jag mådde bra... Bara att ge järnet när man har så inspirerande ledare.


Jag önskar dig en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar