onsdag 6 oktober 2010

Träna, träna, träna

Jag tycker verkligen om att träna. Det ger så mycket energi och lycka. Det handlar bara om att komma igång och sedan fortsätta köra när det känns lite motigt.

Känner att jag kommit igång ordentligt efter sommarens slappande, jag cyklade visserligen en massa varje vecka men styrketräningen blev kraftigt undersatt.

Nu kör jag 3 pass i veckan på F&S igen. Så som det ska vara och så mycket som jag känner att jag vill lägga ner tid. Det blir 2 styrketräningspass och 1 yogapass. Styrkan hjälper verkligen min rygg, jag känner att den mår bättre och bättre. Numera klarar jag att stå på knä på en pilatesboll och balanser "hur länge som helst". Kanske ska jag våga att stå på fötterna på bollen? Är det något som sjukgymnasten rekommenderar? Kanske... tveksamt...

Ikväll är det dock vila som gäller. En promenad i höstrusket står på programmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar