onsdag 20 oktober 2010

Utmanad men inte utmattad

Johanna utmanade mig och det tar jag på största allvar så klart. Här kommer mina svar på denna utmaning.

4 tv-program som jag ser:
Project Runway

In treatment
Dokument utifrån
Babel

4 saker jag gjort idag: 
Hjälpt Peter att välja kläder inför resan

Kollat in flygtider till Mexico
Käkat på La Cascata tillsammans med Ewa och Maria (will miss them a lot!)
Promenerat 25 minuter i det kalla vädret (hur kunde det bli höst så fort?)

4 saker som jag längtar efter:
Att åka till Japan och & Mexico

Att träffa Tommy, Sofia och Johanna i helgen
Att få köra ett yogapass imorgon kväll
Sol, sol, sol, sol, sol, sol...

4 saker på önskelistan:
En trippelbehandling på Privatskolan (manikyr, pedikyr, ansiktsbehandling)

Få lite tid över till att läsa alla mina inredningstidningar som ligger i en hög och bara väntar 
Snygga biceps, jag jobbar på det
Att alla mina nära och kära är friska & lyckliga

4 saker som jag avskyr: 
Tror inte att jag avskyr ngt alls... jag ogillar saker starkt men avskyr är ett väldigt starkt laddat ord för mig.

Jag ogillar däremot kyla, människor som förstör för andra, att bli blöt om fötterna och blodpudding.


Min utmaning skickas nu till Märtha, Malin och P-A. Lycka till!

1 kommentar: