söndag 8 maj 2011

I love shoes

De som känner mig vet att skor är en sak som jag älskar. Det finns många par här hemma och på jobbet. Iom att jag intee har shoppat så mycket på 1,5 år så kändes det som julafton då jag igår var på Provskobutiken på Söder. Har inte varit där på mycket, mycket länge och lyckan var total när jag klev in där. Vad jag har saknat det här stället! 

Det blev till att prova många, många par skor och jag fastnade sedan för ganska många par om du kan se nedan. Men det som är så himla bra med det här stället är att skorna "bara" kostar typ max 300 kronor. Så då kan man unna sig ett och annat extra par. Mitt favvomärke är Tamaris och nästan allihopa som jag handlade kommer därifrån. Sköna och bra kvalitet.

En av alla g´hyllor med provskor i storlek 37.

Jeansskor med lite glitter på

Ballerinaskor i ormskinn, eller i alla fall imitation

Med lite glitter på tån kommer man långt

Älskar färgen rött de här var så himla söta och sköna, kunde inte motstå

Betty Boop-skor

Rött är som sagt favvofärgen

Lite tantsko, men de var så sköna att ha på sig. Tror att de här kommer jag att bo i nu i sommar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar