onsdag 4 maj 2011

Social vecka

Denna vecka är full av sociala aktiviteter med olika vänner. Jag känner mig verkligen lyckligt lottad som har så fantastiska människor runt om mig.

Igår var jag på After work med några kollegor på Amaranten men sen blev vi lite wild and crazy... och gick på etiopisk restaurang, Jebena. Maten där var annorlunda. Inte jättegod men heller inte hemskt. Det var kul att prova men det dröjer nog till nästa gång.

Idag har jag fått umgås med härliga vänner som Ulf, Mats & Tanja. Bättre kompisar kan man inte ha!

Mats ville INTE vara med.

Tanja och hennes ursnygga väska.
Vi var på Spisa hos Helena ikväll och käkade mat. Att umgås med Tanja ger en massa energi och jag är så lyckligt lottad som fick ha henne för mig själv i flera timmar. Servicen på restaurangen var lite tafflig men det gottgjorde de genom att bjuda på kaffe och vara väldigt gulliga mot oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar