söndag 15 maj 2011

Massage

Igår var jag och kasserade in min massage som jag köpt via GroupOn. Köpte en 100 minuters behandling för ungefär 250 kronor. Väldigt billigt.

Det är en kinesisk kille som driver det här företaget, L&L Natural Wellness. Jag fascinerade av hans berättelse och vilken drivkraft han har. Han har startat upp två rörelser här i Sverige och han jobbar nu 12 timmar om dagen, 7 dagar i veckan. Allt för att tjäna pengar som han kan ta med hem till Kina för att starta företag där. 

Fick njuta av fotbad och sedan en massage som varade i nästan två timmar. Allt för 250 spänn. Jag kan bara tycka att jag är vinnaren av den här dealen. Kan tänka mig att gå tillbaka ngn gång för jag vill verkligen uppmuntra människor som driver företag så här. 

Kan bara nämna att jag sov gott inatt... Massage är verkligen skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar