söndag 5 februari 2012

Tv-serier som jag gillar

Jag måste tipsa om några riktigt bra TV-serier som jag tittar på. Vissa finns på SVT Play, andra på andra streamingtjänster.
  • Homeland - en thriller/agent serie nästan är lika bra som 24 var första året.
  • The Good wife - om du gillar advokatserier lika mycket som jag gör. Sen är det väldigt bra skådespelare med också.
  • The Wire - polisen vs. knarkmaffian i Baltimore. Om verkligheten är hälften av hur det är i TV-serien så är jag ännu lyckligare över att jag är född där jag är. Riktigt, riktigt bra.
  • Project runway - designers får olika uppdrag som de ska skapa och sy under kort tid. Roligt och vad duktiga de flesta är. Och alltid finns den fantastiske Tim Gunn där att hjälpa dem. Thank you Mood!
  • Amazing race - olika lag åker runt jorden för att göra olika uppdrag. Jag vill också vara med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar