torsdag 21 november 2013

Hur jag överlever november månad

Jag verkligen ogillar novembermånad. Av alla månader på året så är det här den värsta av de alla. Jag har aldrig, aldrig, aldrig gillat den men det gäller att ta sig igenom den. Och det gör jag så här:

  • firar min guddotter M som fyller i början av månaden
  • firar min fina vän N som fyller år i slutet av månaden
  • dricker glögg. Mycket glögg. Gärna varje kväll.
  • umgås med vänner som ger mig energi.
  • läser böcker och tidningar. I massor.
  • planerar resor, korta som långa. Det här året och nästa år.
  • går på massage och ansiktsbehandling för att ta hand om mig själv.
  • försöker tänka att snart är det december och snart är det jul.

2 kommentarer:

  1. Nu är november slut för i år och längre än såhär till november kan det inte bli :).

    SvaraRadera
  2. Så bra! Jag längtar inte till nästa november men nu är det låååångt kvar till nästa gång.

    SvaraRadera